Florbalový Třinec má nového trenéra juniorek. Stal se jím Martin Fielek, který má za sebou už 141 odtrénovaných zápasů v chlapeckých kategoriích. Dívčí tým povede poprvé a v rozhovoru pro klubový web přiblížil své dojmy z návratu do Třince, motivaci i hlavní cíle, které si s juniorkami vytyčil.
Sezona 2025/26 přináší pro muže FBC Třinec nejen změnu na trenérském postu, ale také nového lídra na hřišti. Kapitánskou pásku přebírá dlouholetý obránce Ondřej Drong. V prvním rozhovoru v nové roli prozradil, co je náročnější – být manželem, nebo kapitánem, jak si představuje ideálního lídra a jak probíhalo začleňování nových tváří do kabiny.
Ženy od čtvrtka 7.8. Bojovaly na turnaji Czech Open o co nejlepší umístění. Ženy po základní části skončily na prvním místě. V play-off AB došly až do souboje o třetí místo, kde porazily Nassau a odvezli si třetí místo z play-off AB.
V sobotu 2. srpna 2025 bylo v parku ve Vendryni slavnostně představeno nové logo florbalového klubu Třinec. Akce byla určena veřejnosti, fanouškům, rodičům i samotným hráčům. Spolu s novou vizuální identitou klub zároveň odhalil také nové dresy pro sezonu 2025/26.
Po 14 letech přichází florbalový klub Třinec s výraznou změnou vizuální identity. Ačkoliv menší úprava loga proběhla už v roce 2017, nynější proměna je radikální a promyšlená. Nové logo i dresy mají jasný cíl – spojit klub s regionem a modernizovat jeho vizuální styl.
Na návrhu nového loga spolupracovala klubová organizace s grafickým studiem PUXdesign. Hlavní myšlenkou bylo najít prvek, který by symbolizoval klub v kontextu místního prostředí – ať už přírodního, historického, nebo kulturního. Nakonec zvítězila inspirace přírodou.
Vrchní část loga zobrazuje Javorový vrch, nejznámější horu v okolí Třince, doplněnou o dvě menší hory po stranách. Tento motiv odkazuje na krásy Beskyd a pevné zakotvení klubu v regionu.
Ve střední části loga se nachází název města Třinec, přičemž klub využil kreativního řešení – a první tři písmena města nahradil číslici. Proto se na logu objevuje výraz „3nec“, což symbolizuje moderní přístup, a zároveň jasnou sounáležitost s městem. Trojka také symbolizuje spojení tří základních prvků – Hráč – Trenér – Rodič/Fanoušek.
Spodní část loga dotváří tvar hor, které částečně připomínají erb.
Změna loga není jedinou novinkou. S novou identitou přichází také nové dresy, jejichž návrh připravila bývalá hráčka ženského týmu D. Šteglíková. Styl dresů se nese v duchu moderní jednoduchosti, označované jako „Clear“ – čisté linie, jasná identita, minimum rušivých prvků.
Barevné kombinace zůstávají stejné. Domácí zápasy odehrají muži i ženy v červených variantách dresů. Venku bude tým nastupovat v bílých variantách. Klub zároveň mění dodavatele sportovního vybavení – místo značky Nike přechází pod švédskou florbalovou značku Unihoc, která je známá kvalitním textilním i florbalovým vybavením.
Přední část dresů dominuje siluetám hor, převzatým z nového loga. Ty doplňují loga hlavních partnerů: Intevo, SMOLO a Město Třinec. Nechybí ani značka Unihoc a logo specializovaného partnera Florbalexpert. Ženské dresy budou navíc doplněny o znak ČEZ Extraligy na levém rukávu, což potvrzuje účast ženského týmu v nejvyšší soutěži. Dále ženské dresy budou doplněny o znaky Moravskoslezského kraje a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
Florbalový klub Třinec tak vstupuje do nové sezóny s čerstvou vizuální identitou, která je nejen moderní, ale zároveň hluboce zakořeněná v místním prostředí. Nové logo i dresy reflektují úctu k přírodě Beskyd, městu Třinci i fanouškům, kteří klub dlouhodobě podporují.